Advies brandveiligheid

Advies Brandveiligheid

Als het om brandveiligheid gaat neemt u geen risico’s. Zekerheid gaat voor alles. De professionele adviseurs van ProReno helpen u graag om uw gebouw preventief brandveilig te maken en te houden. Vakmanschap, duidelijkheid en kwaliteit zijn voor ons zeer belangrijk. Door jarenlange ervaring zijn wij in staat u gericht voorstellen te doen zodat uw gebouw voldoet aan de huidige wet- en regelgeving (Bouwbesluit d.d. 01-04-2012).

Wij kunnen een project op regiebasis aannemen maar desgewenst ook geheel turn-key. Uiteraard geven wij u ook advies over het beheer-en onderhoud van uw gebouw zodat de brandveiligheid van uw gebouw ook op de langere termijn gewaarborgd blijft.

Kernpunten van ProReno:

• Een bruikbaar ontwerp, afgestemd naar uw wensen en omstandigheden.
  • Echte veiligheid.
  • Goede prijs / kwaliteitverhouding.
  • Lange levensduur van producten en materialen multifire-systeem-wbd (zoals brandwerende deuren, Multifire brandwerende afdichtingen en coatings enz.).
  • Onderbouwing door de vele certificaten en approvals.
  • Onderhoudsvriendelijke materialen (onderhoudskosten binnen normale intervallen).