Proreno komt naar de Bollenstreek !

We hebben iets leuks te melden, we zijn verhuisd! ‘Alles gebeurt in de Bollenstreek’ horen we vaak. Voor ons een reden om eens verder te kijken en uit te vliegen. Het resultaat? Een nieuw kantoor en werkplaats, midden in de Bollenstreek. In Lisse, om precies te zijn! Waarom wij deze stap maken is omdat we uit ons jasje groeide in ons oude pand , hier in Lisse hebben we een mooi pand gevonden waaruit we verder kunnen groeien. Proreno zal ook in de bollenstreek de naam hoog houden met de service en kwaliteit die wij hanteren voor al u klussen/verbouwingen in en om het huis of bedrijfspand.

Afgelopen jaren zijn we flink geprofessionaliseerd. Na een periode van veel leuke projecten en mooie klanten, waren we toe aan de volgende stap. Daar kan een passend bedrijfspand natuurlijk niet bij ontbreken. De klanten worden groter en de projecten uitdagender. Daar hoort ook een goede werkplaats bij. We hebben onze spullen ingepakt en de plek waar we mooie stappen hebben gemaakt, verlaten (ons oude bedrijfspand in Spaarndam is al verkocht)!

De aanhangwagen werd ingeladen en de Bollenstreek weer uitgeladen. Na velen malen heen en weer rijden, waren we daar: onze nieuwe thuisbasis, hét nieuwe kantoor voor de komende periode. Ons nieuwe adres is Vennestraat 38 Z1 2161LE  te Lisse , ons telefoonnummer is gewijzigd in 0252-706040 e-mail is gelijk gebleven info@proreno.nl